Zakładki

piątek, 28 września 2018

MOCAK I SUSHI W KRAKOWSKIM WYDANIU

Oj chyba za długo w jednym miejscu usiedzieć nie mogę. Pomimo, tego, że w obecnym czasie pracuję, stwierdziłam, że chce pojechać na 1-dniową wycieczkę.
Długo myślałam gdzie by tu pojechać i co ciekawego zobaczyć. Ostatecznie padło na Kraków. Wiem , że to dość oklepane miejsce , jeśli chodzi o wycieczki turystyczne.
Wiele już miejsc zwiedziłam, więc oglądanie ciągle tego samego, jakoś nie wchodziło w grę.
Jakiś czas temu natrafiłam na instagramie na zdjęcia , na których osoby pozowały w dość nietypowym pomieszczeniu. Całe to miejsce było białe, można powiedzieć, że wyizolowany biały pokój.
Na białych ścianach widniały litery w czarnym kolorze. Sprawiało to takie wrażenie, jak gdyby osoba , która znajduję się wewnątrz , była w zapakowanym pudełku.
Z racji tego, że zawsze ciągnie mnie do nietypowych i ciekawych miejsc postanowiłam to miejsce zobaczyć na własne oczy.
Ów pokój o którym wam wspomniałam, mieści się w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie na ulicy Lipowa 4. Potocznie muzeum ma inną nazwę a mianowicie MOCAK.
Bilet wstępu to koszt rzędem 14 zł. Aby wejść do owego białego ,, pudełka" trzeba zejść do piwnicy muzeum na poziom -1, gdzie mieści się stała kolekcja Mocaku.
Było coś w tym pokoju takiego, że ciężko było nie zrobić sobie w nim zdjęcia.
Jedna z pań , która tam pracuje , słysząc moje pytanie ,,czy zrobi mi Pani zdjęcie w tym pokoju ?"- roześmiała się głośno, po czym ja z nią również. Co się okazało?
Tego typu prośby słyszy niemal 20 razy dziennie.
Zwiedzanie całego muzeum zajęło mi blisko godzinę. Po czym udałam się do muzealnej kawiarni na pyszną szarlotkę.
















Nie byłabym sobą , gdybym nie odwiedziła po drodze Galerii Krakowskiej. Oczywiście nie dopadła mnie mania zakupów ,a wręcz przeciwnie. Moim celem okazała się restauracja Miyako Sushi.
Zestaw o nazwie Gakusei (jap. uczeń) był przepyszny. Jeśli jesteście fanami kuchni japońskiej podobnie jak ja to z czystym sumieniem mogę wam polecić to miejsce.
Restauracja mieści się na 1 piętrze, a obsługa jest bardzo profesjonalna .


14 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do zwiedzenia Krakowa, trochę relaksu podczas urlopu świątecznego się przyda a nie tylko praca w Holandii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kraków, jest naprawdę wiele fajnych miejsc do zwiedzania!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Selina



    i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

    You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



    I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081








































    Kumusta Selina



    ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

    Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



    AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com or whatsapp :- +2349058825081

    OdpowiedzUsuń